• وبلاگ : سياه مشق هاي ميم.صاد
  • يادداشت : مرغ همسايه غاز است؛ بنزين همسايه پاک است !
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • پارسي يار : 0 علاقه ، 2 نظر
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با سلام.ما يه طرحي داشتيم براي شب عيد نوروز که گفتم با شما مطرح کنم.همونطور که ميدونيد،تحويل سال ساعت 2 و 15 دقيقه بامداد هست و اکثر مردم هم تااون زمان بيدار مي مونن.طرح ما اينه که مردمي که بيدارن در يک حرکت سراسري يا در واقع يک پويش مردمي نماز شب بخونن و براي ظهور و سلامتي امام زمان دست به دعا بردارن.از شما خواهشمندم که ما رو در انتشار اين پويش کمک کنيد.اجرتون با بي بي فاطمه زهرا سلام الله عليهاhttp://birjand2006.parsiblog.com/Posts/1402/

    http://birjand2006.parsiblog.com/Posts/1401/

    وزيري که زحمات مديران قبلي را به هيچ مي‌انگارد و به توان داخلي با ديد منفي نگاه ميکند را چگونه ميتوان نمره‌ي قبولي داد؟ ما با توليد بنزين داخلي، توانسته بوديم حربه را از دست دشمن بگيريم ولي اين آقا دوباره آنرا تقديم دشمن کرد! بجاي تلاش براي رفع نواقص احتماليِ بنزين توليد داخل، بکلي آنرا تعطيل کرد و دستور به واردات را صادر فرمود! دکلهاي حفاري که خودمان توليد ميکرديم را هم به همين سرنوشت مبتلا ساخت و راه را براي واردات هموار کرد. کاش مجلس، اهمال نميکرد و به اين وزير رأي اعتماد نميداد؛ اگرچه مشکل از جهت‌گيري تمام دولت است و نه يک وزير!
    پاسخ

    سلام عليکم.احسنت به اين نگاه جامع شما.نظر من هم همينه که شما نوشتيد، اما متاسفانه با مقاومت هيئت رئيسه مجلس در مقابل هر گونه انتقاد و سوال(چه برسد به استيضاح) از وزراي دولت بعيد به نظر مي رسه براي آقاي زنگنه مشکلي پيش بياد. بعضي وزرا هم توي صف براي استيضاح از آقاي زنگنه جلوتر و مستحق ترند!همين الان يک وزير ديگري که بسيار عملکرد بدي داشته؛ دولت هم ازش ناراضيه، اما خودش وزير رو عزل نمي کنه، منتظرند تا مجلس استيضاحش کنه تا دوباره يک فضاي مظلوم نمايي تازه براي دولت پيش بياد؛ يعني يک بازي سياسي جديد براي سوء استفاده از حق استيضاح مجلس!
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ يكشنبه 93 اسفند 10 نوشته شما با عنوان مرغ همسايه، بنزين همسايه برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب هما . ص و دبير سرويس آن خون شهدا بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام عليکم.ممنون از انتخاب خوب شما! ياعلي
    سلام
    مطلب شما در شبکه وبلاگي"قيل و قال" منتشر شد.
    "مرغ همسايه غاز است..."
    با آدرس:http://qiloqal.ir/neveshte/nid:224
    در اين سايت انتشار يافت.
    چشم به راه حضور شما در شبکه و مطالب خوب شما هستيم.

    هديه قيل و قال به شما وبلاگ نويس گرامي
    امام باقر عليه ‏السلام :

    مؤمن از كوه سخت‏تر است. از كوه كم‏ مى ‏شود اما از دين‏ مؤمن چيزى‏ كاسته نمى ‏گردد.
    کافي : ج2 ، ص241 ، ح37

    يا علي
    پاسخ

    سلام عليکم.ممنون از انتخاب شما.ياعلي