سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سیاه مشق های میم.صاد
 

در این آخرین نفس های سال 90،  اگر خرید عید و تهیه پول نوی عیدی و جمع کردن ملزومات سفره هفت سین تمام شده باشه، چیزی که بیش از همه خودنمایی می کنه، تحقق شعارهای امسال و اهداف نامگذاری آن است.

یادم هست که اول سال همه ی ارگان ها و نهادها از شهرداری و بهداری و مرغداری گرفته تا آموزشگاهها و دانشگاهها و زایشگاهها، بنرها زدند و پوسترها چاپ کردند و حتی کتاب ها نوشتند که امسال چنان جهاد اقتصادیی بکنیم که آن سرش ناپیدا ! چه شام هایی که ندادند و چه همایشاتی که نگرفتند؛ از همایش بین المللی توالت(!) تا چندین نشست راهبردی و کاربردی، تا جشن های عدیده به مناسبت پایین آمدن سن تاکسی ها به کمتر از 30 سال و غیره و غیره، که چه بکنیم تا در همه جایمان جهاد اقتصادی بشود!



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

شنبه 90 اسفند 13 :: 8:32 عصر :: نویسنده : محمد صادق جهان بخش

بیانیه شورای هماهنگی راه سبز و سپید

به گزارش خبرگزاری های معتبر شورای هماهنگی راه سبز و سپید، طی بیانیه ای به تشریح مسایل روز کشور ایران پرداخت. این شورا که به دلایل امنیتی و در خطر بودن جان، از گفتن نام و تعداد اعضا خودداری می ورزد، با تاکید دوباره بر زنده بودن جنبش خاطر نشان کرده است: « نیازی نیست بدانید ما چند نفریم. ما بیانیه می دهیم، پس هستیم! »



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


 
درباره وبلاگ

ما اینجا خواهیم ماند، و ندای ما خواهد ماند، و آنچه واجب است که آمریکایی‌ها آنرا بفهمند، آمریکایی‌ها نمی‌دانند «لبیک یا حسین» یعنی چه! «لبیک یا حسین» یعنی اینکه در معرکه جنگ حاضر باشی، هر چند تنها باشی، و هر چند مردم تو را رها کرده باشند، و تو را متهم کرده باشند، و تو را تنها گذاشته باشند، «لبیک یا حسین» یعنی تو و مالت و زن و فرزندانت در معرکه جنگ باشید...هر جای دنیا که به ما نیاز باشد ما حاضریم، و اینگونه نیست که فقط کفن پوش باشیم بلکه ما کفن‌پوش و سلاح‌به‌دست خواهیم بود، و در پایان اینکه لبیک یا حسین...

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 224352