سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سیاه مشق های میم.صاد
 
چهارشنبه 90 خرداد 11 :: 12:45 عصر :: نویسنده : محمد صادق جهان بخش

می خواستم بنویسم به جای سلام، اما دیدم حیفه که وبلاگ بدون سلام شروع به کار کنه .

پس سلام!

و اما بعد، اینکه من یک دانشجوی بسیجی معمولی ام(با تاکید بر معمولی یا شایدم عادی). بدون هیچ ادعا و فیس و افاده ای! هر وقت خودکارم روان بود و سرم خلوت و فکرم بیکار اما با دغدغه، دست به قلم شدم و یه ورق هایی سیاه کردم.

بعضی هاش اونقدر پر غلط و پر مغلطه بودند که(روم به دیوار) حتی خودم هم زیاد رغبتی به خوندنشون ندارم، اما برای خاطره شدن نگه شون داشتم.

اما خوب که فکر می کنم بعضی هاش اونقدر هم بد نیستند، حداقل به درد یک بار دیدن می خورند(دیدن نه خوندن! )

این وبلاگ را برای این درست کردم تا نوشته های دسته ی دومم را بگزارم برای دیدن( دست دوم نه! دسته ی دوم، یعنی نوشته هایی که ارزش دیدن دارند).

ان شاءالله از دیدن و احیانا خوندن مطالبم به این نتیجه نرسید که ای کاش اصلا نیومده بودید !

اما کاشکی من !

ای کاش وبلاگم اونقدر لذیذ باشه که به مزاق همه ی خودی ها( ولایتی ها، بسیجی ها، دانشجوها، مسلمان ها، ایرانی ها و شاید چند گروه دیگر ! )خوش بیاد و از همه مهمتر آقا(عج) و نائب آقا(حفظه الله) رو راضی کنه .

یا علی...




موضوع مطلب :

<   1   2   
 
درباره وبلاگ

ما اینجا خواهیم ماند، و ندای ما خواهد ماند، و آنچه واجب است که آمریکایی‌ها آنرا بفهمند، آمریکایی‌ها نمی‌دانند «لبیک یا حسین» یعنی چه! «لبیک یا حسین» یعنی اینکه در معرکه جنگ حاضر باشی، هر چند تنها باشی، و هر چند مردم تو را رها کرده باشند، و تو را متهم کرده باشند، و تو را تنها گذاشته باشند، «لبیک یا حسین» یعنی تو و مالت و زن و فرزندانت در معرکه جنگ باشید...هر جای دنیا که به ما نیاز باشد ما حاضریم، و اینگونه نیست که فقط کفن پوش باشیم بلکه ما کفن‌پوش و سلاح‌به‌دست خواهیم بود، و در پایان اینکه لبیک یا حسین...

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 224157