سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سیاه مشق های میم.صاد
 

« و سَیَعلَمُ الَّذین ظَلموا اَیَّ مُنقلَبٍ ینقلِبونَ »

« و به زودی کسانی که ظلم کردند خواهند دانست که به کدامین بازگشتگاه بازمی گردند. » شعرا 227

وخمینی کبیر چه زیبا طنین دلنواز کلام نور را گستراند و آیه آیه اش را تفسیر نمود:

« بحمد ا... از برکت انقلاب اسلامی ایران دریچه های نور و امید به روی همه مسلمانان جهان باز شده است؛ ومی رود تا رعد و برق حوادث آن، رگبار مرگ و نابودی را بر سر همه ی مستکبران فرو ریزد. »

امام ما، انقلابی را بنا نمود که مقدمه ای بر فرو ریختن کاخ های ستم جباران و افول ستاره ی عمر متجاوزان است. امام ما، صدای شکسته شدن استخوان شرق را گمانه زد و با قاطعیت فروپاشی غرب را نوید داد. امام ما، فریادش نه از سر تعصب به خاک بلکه برای اعتلای مکتب ناب محمدی بود؛ و امام ما، درصدد خشکانیدن ریشه های فاسد سرمایه داری و صهیونیزم بود و نوید آن را مکرراً بیان می نمود.

حال که نهیب رهبر کبیر انقلاب در کشاکش خیزش های مردمی و بیداری اسلامی، به خواب رفتگان و غفلت زدگان سراسر جهان را بیدار می کند و روز به روز تفاسیر او از آیات قرآن عینی می گردد، بهترین زمان برای عمل به بند بند فرامین آن امام همام است؛ آنگاه که می فرمود: « ما باید خود را آماده کنیم تا در برابر جبهه متحد شرق و غرب، جبهه قدرتمند اسلامی-انسانی با همان نام و نشان اسلام و انقلاب ما تشکیل شود؛ و آقایی و سروری محرومین و پابرهنگان جهان جشن گرفته شود. »

امروز که سیل خروشان مردم منطقه یکی پس از دیگری دیکتاتورها و ستم پیشگان حاکم بر خود را به خاک ذلت می کشاند و با تحقق پیش بینی مقام معظم رهبری، امام خامنه ای، به سوی قلب اروپا و حتی امریکا گسترش یافته است، ما دانشجویان پیرو خط امام و رهبری بر خود واجب می دانیم که به تعبیر امام در این جنگ عقیده و بدون حد و مرز، حضوری فعال داشته و نقش تاریخی خود را ایفا نماییم.

در همین باب ذکر چند نکته لازم و ضروری است:

1) ادامه اعتراضات به وضع آشفته اقتصادی در اروپا و اعتصاب های گسترده ی صنفی در یونان، انگلیس، ایتالیا، اسپانیا و ایالات متحده امریکا نشانه ی روشنی برای پایان عمر تئوری لیبرال دموکراسی غرب و نظام سرمایه دارمحوری آن است. هر روز اخبار جدیدی از سقوط شاخص های بورس و یا ورشکستگی بانک یا شرکتی بزرگ حاکی از بیشتر فرورفتن این کشور ها در باتلاق بحران اقتصادی است. کشور هایی که هر مشکل برای ایران اسلامی با خوش رقصی های آنان همراه بوده است و پس از هر پیروزی ملت ایران تحریم فلج کننده (به تعبیر خود) دست و پا کرده اند، خود امروز در بحران اقتصادی فلج شده اند و چه شیرین سخنی است که چاه کن همیشه در ته چاه است.

2) در کشور امریکا و در مرفه ترین و سرمایه دارترین کشور جهان، قلب اقتصاد لیبرالی یعنی وال استریت به دست مردمی محاصره شده است که با وجود اکثریت 99درصدی، سهمی 1درصدی از منابع و ثروت های کشور خود دارند. عمق این امر به حدی است که اندیشمندان امریکایی فقر در این کشور را فراگیر و در سطح اقشار متوسط می دانند.

حال با تأسی از فرمایش امام که فرمود: « فریاد برائت ما فریاد فقر و تهیدستی گرسنگان و پابرهنه هایی است که حاصل عرق جبین و زحمات شبانه روزی آنان را زراندوزان و دزدان بین المللی به یغما برده اند... » برخورد خشن و وحشیانه ی پلیس ایالات متحده با معترضان و بازداشت های گسترده ی فعالین جنبش تسخیر وال استریت را محکوم نموده و به حاکمان دیو سیرت و قارون منش امریکا گوشزد می کنیم که بایکوت و سانسور خبری گوگل و توئیتر تاثیری در تحقق وعده الهی پیروزی مستضعفان نخواهد داشت.

3) اتهام اخیر دولت امریکا به جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تلاش برای ترور سفیر عربستان در امریکا، طنزی بی نمک برای سرپوش نهادن بر اعتراضات و درگیری های داخلی امریکا بوده و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، دولت زبون امریکا با این سناریوی هالیوودی قصد به حاشیه بردن مسایل اصلی خود را دارد؛ این در حالی است که با شکست همه ی نقشه ها و تحلیل های امریکا در منطقه، دولتمردان امریکایی با طرح این اتهام مضحک، بی پایه و ابلهانه قصد راه اندازی بازیی جدید و تیره سازی روابط ایران با عربستان آن هم در موسم حج را دارند.

ما دانشجویان بسیجی با ذکر این نکته، دولت و دستگاه دیپلماسی کشور را به هوشیاری بیش از پیش نسبت به توطئه ها و برخوردی عبرت آموز با ابولهب های غربی را خواستاریم.




موضوع مطلب :

سه شنبه 90 مهر 26 :: 7:32 عصر :: نویسنده : محمد صادق جهان بخش

امروز وبلاگم هزار تایی شد اما خیلی بهم برخورد از اینکه اگر من هم مثل خیلی های دیگه تو همین پارسی بلاگ(اعلی الله مقامه الشریف!) فقط عکس و لینک فیلم و آهنگ اونهم با طعم چیز یعنی... همون چیز دیگه(!)، بگزارم بازدید روزانه ام سر به فلک می کشه و هر روز چندین نظر برام میاد مثل همین آقایی که 10 روزه تو همین پارسی بلاگ 650 تا دوست پیدا کرده چون... بگذریم

بین خودمون بمونه اما چرا اینقدر بعضی صاحب وبلاگ ها به گزینه (paste) کلیک راست موس هاشون علاقه دارن؟ چرا باید جوون ایرانی همش دنبال پوچی های دنیا باشه و اصلا حواسش هم نباشه که گل دست کسی می مونه که درست کار کنه؟

اینم یه پایان دراماتیک بر این مطلب(عین فیلم هندی) باشد تا پند گیرند دوستان:

از همه ی اون کسایی که این مطلب رو خوندن می خوام که اگه وبلاگ دارن به همین مناسبت، یعنی هزارتایی شدن وبلاگ من اونهم با مطالب کاملا انقلابی(به زعم خودم) و برای همه ی اونهایی که ارزشی نویس اند و به پاس زحمات همه ی عشقولانه نویس ها! یک دقیقه سکوت کنن....




موضوع مطلب : 1000 هزار

یکشنبه 90 مهر 17 :: 6:2 عصر :: نویسنده : محمد صادق جهان بخش

همیشه خوانده ایم <آمده ام شاه پناهم بده>، اینبار تو آمده ای و چه نیکو آمدنی. خواهرت یک هفته ای هست که بر سر راهت به استقبال نشسته در قم، برادرت هم در شیراز، پسرت حسین(ع) هم اینجا در قزوین. آقا جان! مدت هاست آهو ها منتظر آمدن تو هستند، حتی شاید شکارچی ها هم. منتظر قدومی سراسر برکت، نیم نگاهی از جانب شما و شاید دستی نوازشگر. بیا تا آفتابمان از شرقی ترین نقطه نه، از مشهد از مرکز شهر، بر مرکز ایران بتابد. بیا تا باران رحمت الهی جانهای خسته مان را بشوید. بیا که مشهدت قبله ی عشق ایرانیان است و حرمت مسجد الحرام. مگر قال المعصوم(ع) نیست که <زیارت حرم ثامن الحجج، حج فقراست>، پس ما دین و دنیای مان از مشهد، از کنار حرمت، از پایتخت ایمانی اهل ایران معنا دار شده است، احرام را پشت دروازه های شهر می بندیم و لبیک گویان همچون کبوتران حرمت به دور ضریح درخشان تو می چرخیم، نمازطواف را پشت پنجره فولاد شما قامت می بندیم، الله اکبر. سعیمان از نقاره خانه تا گنبد، چه صفایی دارد و بعد سیراب شدن از زمزم سقاخانه. بین الحرمین ما را فرزندان موسی کاظم (ع) ساخته اند؛ از شاهچراغ شیراز تا شاهزاده حسین قزوین از قزوین تا قم و از معصومه(س) تا مشهد، بین الحرمینی به وسعت یک کشور.

راستی از مولایمان چه خبر؟ از جمکران؟ هر روز در قنوت نمازمان دعایی که شما به ما آموخته اید می خوانیم؛ بسم رب المهدی، الهم کن لولیک...

آقا! هر چه در راه گفته ای کاتبان نوشته اند، امروز هم <سلسله الذهبت> الگوی ما برای سلسله الولایه است. ما انقلابمان از صحن انقلابت آغاز شده، جمهوریمان در جمهوریت اسلامی شده، دنیایمان با وجود شما جامع شده و از ولایت شما ولایتمان بوی عشق گرفته است. کلید کشورمان امروز در دست گوهرین مردی از تبار آفتاب، از همسایگی شما به نیابت فرزندتان، به امانت است.

آقا جان! حال و روز زمین چندان خوش نیست, همه منتظرند.

منتظرند تا بیاید مردی که بقیه خداست در زمین و حجت او در میان خلق. جز دخیلی بر پنجره فولاد, اشکی روان از چشم و دستی فراز برای دعا چیزی نداریم؛ شما از خدا بخواه که تو می دانی چگونه خواستن را, که تو باب الحوائجی و رضا. ای راضی کننده هر نالایق گدا...




موضوع مطلب :


 
درباره وبلاگ

ما اینجا خواهیم ماند، و ندای ما خواهد ماند، و آنچه واجب است که آمریکایی‌ها آنرا بفهمند، آمریکایی‌ها نمی‌دانند «لبیک یا حسین» یعنی چه! «لبیک یا حسین» یعنی اینکه در معرکه جنگ حاضر باشی، هر چند تنها باشی، و هر چند مردم تو را رها کرده باشند، و تو را متهم کرده باشند، و تو را تنها گذاشته باشند، «لبیک یا حسین» یعنی تو و مالت و زن و فرزندانت در معرکه جنگ باشید...هر جای دنیا که به ما نیاز باشد ما حاضریم، و اینگونه نیست که فقط کفن پوش باشیم بلکه ما کفن‌پوش و سلاح‌به‌دست خواهیم بود، و در پایان اینکه لبیک یا حسین...

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 11
کل بازدیدها: 224370