سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سیاه مشق های میم.صاد
 
شنبه 90 اسفند 13 :: 8:32 عصر :: نویسنده : محمد صادق جهان بخش

بیانیه شورای هماهنگی راه سبز و سپید

به گزارش خبرگزاری های معتبر شورای هماهنگی راه سبز و سپید، طی بیانیه ای به تشریح مسایل روز کشور ایران پرداخت. این شورا که به دلایل امنیتی و در خطر بودن جان، از گفتن نام و تعداد اعضا خودداری می ورزد، با تاکید دوباره بر زنده بودن جنبش خاطر نشان کرده است: « نیازی نیست بدانید ما چند نفریم. ما بیانیه می دهیم، پس هستیم! »


در آغاز این بیانیه آمده است: « ملت غیور و همیشه در خیابان ایران، روز پنجشنبه دیدیم که چه گونه دوباره به دعوت جنبش سبز و سپید لبیک گفته و با حضور در میادین اصلی شهر، حضور در بازار های میوه و تره بار، آجیل فروشی ها، بوتیک ها، پاساژها و شلوغ کردن مغازه ها نشان داید که الحق "شما هم هستید".

گزارش های رسیده به اعضای اصلی شورا حاکی از آن است که شما با حضوری خیره کننده در پیاده رو ها، عبور از خط کشی عابرپیاده، تشکیل صف های شلوغ در ایستگاه های مترو و اتوبوس، باری دیگر مهر تاییدی بر وفاداری تان به جنبش زدید. "بابا تو دیگه کی هستی؟"

حتی شنیده شده عده ای غروب پنجشنبه با حضور بر سر قبور اموات یاد نفله های جنبش را گرامی داشته اند."دست مریزاد" »

در ادامه این بیانیه، اعضای شورای چند نفره ضمن محکوم نمودن انتخابات فرمایشی و نمایشی رژیم،‌ با مطرح کردن مسایلی مستدل و برهان هایی قوی، تقلب در انتخابات مجلس نهم را به اثبات رسانیده اند:‌ » بوق های تبلیغاتی رژیم پس از برگزاری انتخابات فرمایشی خود اعلام کرده اند، بیش از 65 ? مردم در انتخابات مجلس نهم شرکت نموده اند! ما ضمن محکوم نمودن چنین رای سازی هایی با دلایلی واقعی کذب بودن این ادعا را نشان خواهیم داد:

1. اگر رژیم پس از فراخوان و داد و فریاد های مجریان صدا و سیمای غیر ملی و وابسته به اقتدارگرایان، موفق به بیرون کشیدن 65 ? مردم شده است، ما با فراخوان راهپیمایی بی صدا در میادین اصلی شهر در روز پنجشنبه بیش از 90 ? مردم را به خیابان کشاندیم. ناگفته پیداست که ما با احتساب همه لندن و لس آنجلس نشسته ها شاید بیش از 100 ? هم بشویم. پس خود شاهدید که ما برتر از رژیم هستیم.

2. با وجود دل خوش نداشتن از برخی دوستان و رفقای قدیمی گرمابه و گلستان مان، آقایان ...لیخانی، ...واکبیان، ...بش، ...توزیان، م...جوب، ع...پور و دیگر دوستان افساد طلب، که به جای عمل به تحریم همه جانبه در این انتخابات فرمایشی شرکت جسته اند، اعلام می داریم به هر دلیل اگر آنها رای نیاوردند، شک نکنید، تقلب شده است. حتی طبق آماری که وزارت کشور و ایادی رژیم سرکوب هم نتوانستند آن را سانسور کنند، آقای موسوی در تهران اول شده است (ای وای ببخشید! من هنوز تو فضای 88 ام! این خبر برای انتخابات قبلی بود.) بله،‌عرض می کردم. ما اعلام می داریم که به فرمایش ابوالفتنه، سیدنا و مولانا، ممد تمدن مبنی بر تحریم پایبندیم اما اولا نمی توانیم در مقابل حقوق از دست رفته دوستانمان ساکت بنشینیم، دوما دیدیم خودش چه قدر پای حرف خودش وایستاد! ( مردک! به ما میگه تحریم، بعد خودش از ترس رژیم می ره رای می ده.)

3. طبق اخبار واصله، در آشپزخانه بسیاری از مردمی که رای داده اند، سیب زمینی یافت شده است. همچون انتهابات قبل، این خود شاهد دیگری از خرید آراء مردم گرسنه ی کوچه و بازار توسط جلادان و قداران رژیم خونخوار است.

4. بسیاری از کاندیدا های اصولگرا در مناظرات انتخاباتی دوبار و شاید هم بیشتر گفته اند: "بگم، بگم"

5. شورای ناصالح نگهبان شرط تایید صلاحیت نامزدها را برائت از فتنه 88 بیان نموده بود؛ اما می دانیم که دوستان فوق الذکر هنوز با ما صنمی دارند و از اعوان و انصار ما هستند و اگر پاش بیافته تا "الجنادریه" هم می آیند. نفهمیدید پول های میلیاردی تبلیغات شون بوی عطر تل آویو و 18 میلیارد سعودی می داد! (البته این بند در بازنگری پایانی به دلیل آنچه که "به ضرر خودمون بودن" عنوان شد، حذف گردید)

به جای5. طبق اخبار رسیده و با تاکید بر فرمول راهگشای پیشنهادی از سوی "روشنفکرترین زن دنیا و آخرت" ، خانم کوهنورد، همه کاندیداها داماد شهرهای ایرانند و فرزندان همان شهرها، مگر می شود مردم همه ی شهرهای ایران، فرزندان و دامادان (و به دلیل وجود کاندیداهای زن) عروس های خود را ول کنند و به دیگری رای دهند!

6. ما چند نفر همه استاد دانشگاهیم و مردم همه عوام الناس. ناگفته پیداست که ما بیشتر می فهمیم و حتی اگر همه مردم پابرهنه، قابلمه به دست و ساندیس خور هم در انتخابات شرکت کرده باشند، ما با داشتن روشنفکر ترین زن دنیا، بانوی"تلخ بی عبادت"صلح، شیر خر خورده ی مهاجر و تئوریسین "گوره خر تروا"، اکبر پونز، کانواباف، تاریکزاد، بنده حقیر و پسرم معروضی، کدوی یه ور، خروش، گوگوش و اون سازگارای چموش به همراه همه ی نوچه های داخل وخارج کفه سنگین تری داریم. مگه نه!‌ »

در ادامه این بیانیه راهکارهای جدید جنبش برای حضور دوباره در صحنه کشور تبیین شده است: « ما با وجود اینکه خارج هستیم، اما دلیل نمی شه که به فکر شما داخلی ها نباشیم. ضمن اعلام موضع "لنگش کن" از سوی ما خارج از گود نشسته ها، به همه دوستان و عمال داخلی می گوییم که ما همیشه نگران شماییم و جایتان را در همه ی پارتی هایمان خالی میداریم. جایتان لجن!

اما راه های جدید برای احیای دوباره جنبش:

· به راه انداختن جنبش سوتی(یعنی همدیگر را با سوت خبر کنید.)

· سلام همگانی روزانه به همه ی همسایه ها: جهت نشان دادن حسن نیت و مردمسالاری جنبش و همچنین جذب قشر خاکستری

· سکوت در خیابان: برای یادآوری تظاهرات های ساکت خرداد 88

· بوق زدن در تونل ها و سر چراغ های قرمز: هیچ دلیل خاصی ندارد، فقط شما بگید چشم!

· آغاز به کار جنبش "ما همه گلشیفته ایم، تو چه طور؟" : به یاد دوست مقنعه به سرمان "مجید توکلی" و در پاسداشت حرکت "خودشیفته فراهانی" مقنعه به سر برهنه شوید

· ارسال اس ام اس روزانه به دوستان: به عنوان نمونه "خوش به حال راننده تاکسی های میدان آزادی، چه راحت داد می زنند، آزادی،آزادی..." و هر چیز دیگه ای که به ذهن شما رسید. فقط شما به هم پیامک بزنید، متن اش زیاد مهم نیست. »

در پایان این بیانیه ضمن تبریک جایزه اسکار به "اصغر سینمای ایران" با بیان سوالی از فرهادی آمده است: « اصغر جان! با آرزوی موفقیت برای تو که شمشیر جنگ های صلیبی بر روی اسکار را در قلب فلسطینیان فرو کردی، و شعار روزهای سبزمان، "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای تل آویو" را زنده نمودی، از خدای جلبک ها خواستاریم، که تو را به فیض بوسیدن "جنیفر لوپز" هم نائل گرداند. اما خدا وکیلی تا حالا زنت رو اونجور بوسیده بودی، شیطون؟ (پرانتز باز: مرتیکه! تو آبرو نداری، لااقل همه رو نبوس! به اون حاتمی و معادی بی جنبه هم بگو لااقل همه رو بغل نکنند، آبروی ما رو بردید. هر کی رو می بینند آب دهنشون راه می افته. عقده ای ها، ندیده ها.... :پرانتز بسته)

پایان خبر/ خبر گذاری بی بی چهل




موضوع مطلب : شورای راه سبز-انتخابات فرمایشی-اصغر فرهادی-گلشیفته-جنبش سبز-رژیم


 
درباره وبلاگ

ما اینجا خواهیم ماند، و ندای ما خواهد ماند، و آنچه واجب است که آمریکایی‌ها آنرا بفهمند، آمریکایی‌ها نمی‌دانند «لبیک یا حسین» یعنی چه! «لبیک یا حسین» یعنی اینکه در معرکه جنگ حاضر باشی، هر چند تنها باشی، و هر چند مردم تو را رها کرده باشند، و تو را متهم کرده باشند، و تو را تنها گذاشته باشند، «لبیک یا حسین» یعنی تو و مالت و زن و فرزندانت در معرکه جنگ باشید...هر جای دنیا که به ما نیاز باشد ما حاضریم، و اینگونه نیست که فقط کفن پوش باشیم بلکه ما کفن‌پوش و سلاح‌به‌دست خواهیم بود، و در پایان اینکه لبیک یا حسین...

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 11
کل بازدیدها: 224379